пятница, 24 августа 2012 г.

Александр Хэрц Автобиография

 Херц - спасение Киева пришло оттуда, откуда никто не ждал

Автобіографія

Я Олександр Карлович Херц.
Народжений, як Коваленко Дмитро Миколайович 23 жовтня 1966 року у місті Дергачі Харківської області СРСР. За свідомим вибором став Громадянином України.
У 1984 році отримав вищий ступінь середньої освіти у школі № 123 міста Харкова.
Після того, як я у дитинстві загубився і мене знайшов сам Начальник Південної залізниці в мене не було іншої мрії як одягти кепку залізничника, тому я пішов навчатись у технічне училище залізничного транспорту, яке закінчив з червоним дипломом помічника машиніста.
За покликом душі працював помічником машиніста моторовагонного депо Харків.
У 1986 році приступив до виконання священного боргу Радянській Армії у будівельних військах, де зробив кар'єру. Після віддачі боргу у 1988 році повернувся на омріяну посаду помічника машиніста.
У 1989 році відгукнувся на заклик Обкому комсомолу до безкомпромісної боротьби за грошові знаки. Цю боротьбу здійснював в Обласному центрі профілактики правопорушень на посаді начальника відділу спецохорони соціалістичної власності.
Повторюючи подвиг мого славетного земляка, який підняв бунт на Броненосці “Потьомкін” у 1905 році, я по комсомольській путівці УВС очолив комсомольський рух до Харківського юридичного інституту.
В нерівній боротьбі моя любов до грошових знаків перемогла неймовірне бажання отримати вищу освіту, яка так і залишилась неповною вищою юридичною.
Відчуваючи серцем, що руський — це українець, який любить бистру їзду, в погоні за довгим рублем здійснив трудовий шлях на Далекий схід. Після здобуття Україною незалежності я усвідомив той факт, що українець це руський, який любить садок вишневий біля хати і повернувся до рідних хрущів.
Розбудову незалежності держави здійснював розвиваючи різні напрямки приватного бізнесу.
З жовтня 2002 року працюю у всесвітньовідомій міжнародній компанії AMWAY незалежним дистібьютором, де наразі маю офіційно підтверджений статус платинового засновника компанії.
Пройшов навчання на Лідера по лідерській програмі ЛП-11 у Харкові.
Суміщаю роботу у компанії з діяльністю бізнес-тренера, на якій з 2004 року допомагаю людям влаштувати власне діло та стати заможними громадянами України.
Мешкаю у місті Харків, вул Ак.Павлова, буд. 148 кв. 111
Не судимий. Не одружений.
У результаті духовних пошуків у 1997 році я здійснив ініціацію шляхом того, що взяв собі нові ім'я, по батькові та прізвище.
Олександр — тому що Македонський.
Карлович — тому що єдиний чоловік, який створив дитину без участі жінки і навчив її жити в країні дурнів, хоча я маю намір жити в країні геніїв.
Херц — тому що Велике Серце LOL

2 комментария:

  1. Ребята! Будьте бдительны и осторожны!

    http://blog.i.ua/user/5328797/- блог
    http://aleksanderherz.nethouse.ua – официальный сайт

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня, ну ты и проститутка В начале ты лижешь задницу Александру и пишешь вот это http://blog.i.ua/user/774569/106248/?p=1 (Отзыв Анны Романенко от 15.12.10). А теперь когда тебя выгнали за то что ты воровала информацию и стравливала людей пишешь негатив об Александре. Народ если вы верите хотя бы слову что пишет эта Сука зайдите по такой то ссылке https://sites.google.com/site/sttranicapozora/ тут выложена информацию о ней. Если же вы хотите узнать правдивую информацию об Александре Хэрц зайдите либо на его сайт www.alexanderherz.com, либо на страницу http://vk.com/alexherts,которую создали его ученики в знак благодарности Александру Хэрц.

      Удалить